Selecciona o teu idioma

info@tallerescastroygomez.es
Blog de nuestro taller mecánico en Noia - Talleres Castro y Gómez

Blog de nuestro taller mecánico en Noia - Talleres Castro y Gómez

Cantas veces debemos revisar os freos dun coche?

Publicado: 03 de abril de 2023, 12:53
  1. Taller mecánico
Cantas veces debemos revisar os freos dun coche?

Dende Talleres Castro e Gómez, expertos en mecánica da zona de Noia , imos resolver unha pregunta moi típica, que seguramente chegaches a facerte se tes un coche: con que frecuencia debemos revisar os freos do coche ?

O primeiro que debes saber é que os freos son un dos sistemas de seguridade máis importantes do teu vehículo, polo que é fundamental mantelos en condicións óptimas. En xeral, recoméndase revisar os freos cada 10.000 a 15.000 quilómetros . Non obstante, este intervalo pode variar dependendo de factores como o estilo de condución, o tipo de estrada e a calidade das pastillas de freo. Por exemplo, se adoitas conducir na cidade, onde o uso dos freos é máis frecuente, é posible que necesites realizar servizos con máis frecuencia .

Ademais, hai certos sinais de advertencia que debes ter en conta. Se escoitas un ruído agudo ao frear, se o coche tira a un lado ao frear ou se o pedal do freo está máis baixo do normal ou se sente esponxoso, é hora de levar o teu coche á tenda. Tamén é fundamental comprobar regularmente o nivel do líquido de freos. Se é baixo, pode indicar un problema.

A revisión dos freos non só inclúe as pastillas, senón tamén os discos. Un disco de freo desgastado ou danado pode reducir a eficacia do sistema de freo e aumentar a distancia de parada. Os discos deben revisarse cada 20.000 a 30.000 quilómetros.

É importante ter en conta que o mantemento preventivo é a mellor estratexia para garantir a seguridade na estrada. Aínda que non note ningún problema obvio, é unha boa idea revisar os freos regularmente. Isto permitirache identificar e solucionar problemas potenciais antes de que se convertan en custosas reparacións ou, peor aínda, en accidentes de tráfico.

Aínda que hai kits de revisión de freos que podes usar ti mesmo, se non tes experiencia en mecánica, o mellor é acudir a un profesional . Un técnico cualificado ten a experiencia e as ferramentas necesarias para avaliar con precisión o estado dos freos e realizar os axustes ou reparacións necesarios.

En resumo, para manter os freos do teu coche nas mellores condicións, deberías revisalos polo menos cada 10.000 a 15.000 quilómetros, ou ante calquera signo de anormalidade. E non esquezas que aínda que un servizo regular ten un custo, non hai nada máis valioso que a túa seguridade e a dos demais usuarios da vía.

A mellor alternativa en reparación de coches en Noia

Se tes máis preguntas sobre o mantemento dos freos ou necesitas un servizo, non dubides en contactar connosco . Talleres Castro y Gómez é un taller mecánico de referencia, polo que podes contar con nós para ofrecer aos teus vehículos os mellores servizos e coidados. Estamos para axudarche , agardámoste!

Noticias relacionadas

Diferenzas entre pneumáticos duros e brandos

Diferenzas entre pneumáticos duros e brandos

11/07/2023 Taller mecánico
En Talleres Castro y Gómez queremos ser o teu taller de confianza en Noia , polo que estamos encantados de responder a preguntas tan habituais e tan lóxicas como a que se lanza no título: as diferenzas entre pneumáticos duros e brandos . Se estás reunindo información sobre este tema e queres
Onde podo reparar unha autocaravana?

Onde podo reparar unha autocaravana?

04/05/2023 Taller mecánico
Realmente non hai ningún misterio no que imos dicir agora mesmo: se estás a buscar onde reparar unha autocaravana, debes ir a buscar un taller mecánico especializado neste tipo de vehículos. E dicimos especializados porque, do mesmo xeito que hai talleres que só funcionan con motos, o máis probable
Que inclúe o servizo pre-ITV nun taller mecánico?

Que inclúe o servizo pre-ITV nun taller mecánico?

01/03/2023 Taller mecánico
A ITV é unha cita que pon bastante nerviosa a todos os que teñen que acudir a ela, xa que pode dar lugar a ir e vir ao taller e á estación de ITV en cuestión. Por iso, dende Talleres Castro y Gómez , taller mecánico de Noia , recomendamos sempre realizar unha inspección previa a ITV , deste xeito,
Que avarías son as máis habituais nos autobuses?

Que avarías son as máis habituais nos autobuses?

En Talleres Castro y Gómez , como taller mecánico de referencia en Noia, queremos falarvos das avarías máis habituais nos autobuses e do que podemos facer ao respecto. Conta con nós se precisas axuda! Nas nosas instalacións traballaremos comodamente porque contamos cun almacén para chapa e outro

Financiado pola Unión Europea - NextGenerationEU. Con todo, os puntos de vista e as opinións expresadas son unicamente os do autor ou autores e non reflicten necesariamente os da Unión Europea ou a Comisión Europea. Nin a Unión Europea nin a Comisión Europea poden ser consideradas responsables das mesmas.